۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

شورای نگه‌بان مرگ جمهوریت نظام را امضا کرد


با تایید انتخاباتی که در آن تقلب روشن‌تر از آفتاب بود و رای‌‌های دزدیده شده رقمی بیش‌ از 15 میلیون بوده است؛ شورای نگه‌بان مرگ «جمهوریت» نظام را امضا کرد. همین که در بیانیه‌ی شورای نگه‌بان از این انتخابات به عنوان «تجلی و ظهور جمهوریت نظام» یاد شده است گواه بر این نکته است که آنان خود واقف به عملی هستند که انجام داده‌اند. امروز 8 تیرماه 1388 مرگ جمهوریت نظامی بود که در طی سی سال گذشته رفته رفته از اهداف اولیه‌ی انقلاب کننده‌گان خود فاصله گرفت و با عقب‌گردی به تمام معنا به همان جایی بازگشت که سی سال پیش بسیاری برای انجام آن جان داده بودند و طعم شکنجه‌های بی‌شمار را در زندان‌ها چشیده بودند.
در روزهایی که گذشتیم از آن بسیاری بعد از سی سال برای اهدافی که سی سال پیش پدران و مادران‌شان برای آن جان داده بودند، جان دادند و بسیاری هم‌چون پدران و مادران‌شان اکنون در زندان هستند و همان می‌کشند که آن‌ها سی سال پیش و قبل‌تر از آن می‌کشیدند.امشب حکم به عدم «حق تعیین سرنوشت» برای مردم صادر شد و همه دریافتند که با این وضع موجود میزان رای یک عده‌یی است نه یک ملت.امروز اصل‌های 22 و 23 و 24 و 25 و 26 و 27 و 32 و 33 و 35 و 36 و 37 و 38 و 39 و 40 قانون اساسی که از آن‌ها به عنوان «حقوق‌ملت» یاد شده است، از سوی حکومت و دستگاه‌های امنیتی‌اش نقض می‌شود و این مردم هیچ حقوقی ندارند. اصولی که بعد از انقلاب در قانون اساسی «جمهوری اسلامی» گذاشته شد تا مردم فراموش کنند که حقوقی نداشته‌اند و حق دارند مثل دیگر انسان‌های روی این کره‌ی خاکی آزاد و رها و در پناه قانون زنده‌گی کنند. امروز همین مردم نتوانستند بر حق خود مبنی بر اصل 27 قانون اساسی به خیابان‌ها بیایند و بگویند که این شوراری نگه‌بان و رهبری و وزارت کشور نیستند که تعیین می‌کنند چه باید باشد و چه نباید باشد. امروز اراده‌ی یک جمع کوچک به اراده‌ی ملتی تحمیل می‌شود و حتا رای آنان نادیده گرفته می‌شود و با بی‌شرمی تمام رای‌های ملتی را که برای آن خون‌شان هم ریخته شده بود به صندوق دروغ‌گوترین مرد تاریخ و یکی از منفورترین چهره‌های امروز ایران و جهان ریختند و سر آخر هم تشکر کردند که پای صندوق‌ها آمدید و «نظام» را تایید کردید!رئیس دولت کودتا که احمدی‌نژاد باشد رئیس‌جمهوری ما نیست و نمی‌تواند باشد. کسی که بر خون کسانی چون ندا سلطانی بنشیند رئیس دولت کودتا است. رئیس‌جموری ایران از نظر بسیاری که به اندازه‌ی جمعیت ایران هستند کروبی و موسوی است. مرگ جمهوریت را اعلام کردند و انتخاباتی پر از تقلب را تایید کردند. هیچ دلیلی ندارد به شورایی که همه‌ی آن‌ها از طرف‌داران دولت هستند، توجهی داشته باشیم. همه هم از قبل می‌دانستیم که چنین رای‌یی صادر خواهند کرد. صد بار دیگر هم اعلام بکنند فرقی ندارد؛ ناشنوا نیستند؛ صدای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور را هر شب دارند در ایران می‌شنوند.
تعداد اعضای ستاد کروبی از تعداد رای‌هایی که در انتخابات برای‌اش شمرده‌اند بیش‌تر بوده است. تعداد کارت عضویت صادر شده‌ی حزب اعتماد ملی در سراسر کشور 2 میلیون نفر است. حال نظرتان را در مورد کسی که این انتخابات را تایید می‌کند، اعلام کنید. صفت آنان چیست؟
محمد حقوقی هم درگذشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر