۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

خودتان رو آماده کنید>بازشماري آراي منطقه ‪ ۱۷‬تهران تا كنون به نفع احمدي نژاد است

آراي محمود احمدي نژاد طي بازشماري ‪ ۱۰‬درصد از صندوق‌هاي اخذ راي منطقه ‪ ۱۷‬شهر تهران افزايش يافت.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، بازشماري ‪ ۱۰‬درصد از صندوق‌هاي اخذ راي در انتخابات رياست جمهوري كه صبح امروز در تهران آغاز شده بود به احتمال زياد با تغييرات جزيي در تعداد آراي شمارش شده پايان مي‌يابد.
مشاهدات خبرنگار ايرنا از ستاد برگزاري انتخابات منطقه ‪ ۱۷‬تهران حاكي بر اين است كه آراي محمود احمدي نژاد افزايش يافته است.
اين در حالي است كه از تعداد آراي مير حسين موسوي كاسته شده است.
تا لحظه مخابره اين خبر يك راي به محمود احمدي نژاد اختصاص يافته و يك راي كه پيش از اين براي موسوي شمارش شده بود از مجموع آراي وي كسر شد كه دليل اين امر مخدوش بودن برگه راي بود.
يكي از آراي باطل شده كه پيش از اين براي موسوي شمارش شده بود در بازشماري آرا مورد بررسي قرار گرفت و پس از انطباق ليست مربوط به نامزدهاي ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري مشخص شد كه بازشماري اوليه آرا، راي نوشته شده (ننه كران موسوي) مربوط به يكي از نامزدهاي مجلس خبرگان است.
بر روي يكي ديگر از برگه‌هاي راي نام موسوي نوشته شده بود و سپس خط زده شده بود كه تصميم‌گيري براي اين راي به مراجع بالاتر در شوراي نگهبان سپرده شد.
دهمين دوره انتخابت رياست جمهوري روز ‪ ۲۲‬خراد ماه برگزار شد كه طي آن محمود احمدي نژاد با بيش از ‪ ۲۴‬ميليون راي براي دومين بار به عنوان رييس جمهور انتخاب شد كه در پي اعلام نتايج آرا از سوي وزارت كشور، برخي نامزدها اعتراضي داشتند و شوراي نگهبان دستور بازشماري ‪ ۱۰‬درصد از صندوق ها را صادر كرد و اين امر از صبح امروز در شهر تهران در حال اجرا است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر