۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

یک وکیل کرمانی خواستار برخورد با موسوی شد

غلط کردی


کرمان نما:یک وکیل دادگستری که در جریان دادگاه قتل های زنجیره ای کرمان از یکی از متهمان این پرونده دفاع می کرد با ارسال نامه ای به سعید مرتضوی دادستان تهران علیه مهندس میرحسین موسوی اعلام جرم کرد.
به گزارش کرمان نما این وکیل کرمانی در نامه خود به دادستان کل کشور با بیان اینکه آسايش و امنيت، مهم‌ترين موهبت الهي براي عامه مردم محسوب مي‌شود و اسلام ناب آن را ارزشمندترين نعمت مي‌داند ادعا کرده است: موسوي و همراه‌هانش امنیت را به بازي گرفتند و آن را وجه‌المصالحه خود و دلخوشي اجانب كرده و صدها عمل زشتي كه زبان از بيان آن و قلم از تحرير آن بيزار است را بر اين ملت خداجو تحميل كردند و دل صاحب‌الامر و نايب برحق وي را به درد آوردند.
این وکیل دادگستری اضافه کرده است: آقاي دادستان اقدامات غيرقانوني و دور از شان ترسيمي براي آقاي موسوي و افراد هم‌تراز، بالا دست و پايين دست مشاراليه كه دانسته و يا نداسته، آب در آسياب دشمن ريختند و براي نيل به اين اهداف غيرخدايي اموال و دارايي‌هاي مردم را به آتش كشيدند و جان‌هاي محقوق‌الدمي را فدا كردند، قابل مجازات است.
نامه این وکیل کرمانی که در دولت نهم نیز دارای سمت بوده است در حالی به دادستان تهران منشتر می شود که وی هیچ اشاره ای به قتل فجیع تعدادی از مردم کرمان و تخریب اموال مردم توسط باند قتل های محفلی اشاره ای نکرده و توضیح نداده است چگونه افرادی با سوءاستفاده از نام بسیج و به نام اسلام مرتکب قتل شده اند.
از سوی دیگر مشخص نیست کدام اغراض سیاسی باعث شده است که ایشان احساس مسئولیت کنند و تقاضای مجازات میرحسین موسوی را داشته باشند در حالی که تا حد زیادی ماهیت کسانی که به اموال عمومی ضربه زده اند برای مردم مشخص شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر