۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

مبارزه مثبت :: احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست


من بک قطره ام در دریای بیکران ، نمیخواهم بیش از این هم باشم ، اما هرگاه قطره ها موج میشوند و سد تاریکی را میشکنند من نیز موج هستم .
مبارزات منفی من در قلبم و در دنیایم :
1 – احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست ، اینرا قلبا باور دارم و هرجا بتوانم به گوش دیگران میرسانم ، اصولا نظامی که در آن شخصی چون احمدی نژاد که نمونه بارز یک انسان خودشیفته ، دروغگو و خیالباف ، دورو و ریاکار است بتواند رئیس جمهور شود، نظام من نیست نه در قلبم نه در کردارم و نه در گفتارم .
2 – من به این دولت دیگر هیچ مالیاتی نمیدهم … اگر هم مجبور باشم تا میتوانم کار شکنی میکنم … نه قلبم دیگر راضی میشود نه عقلم اجازه میدهد .
3 – موبایل را تحریم کردم .. خطم را فروختم و گوشیم را به بستگان دادم … اتفاقا احساس خیلی خوبی هم دارم … هم قلبم راضیست هم عقل گواهی سلامت میدهد . (نسخه را اول برای خودم پیچیدم)
4 – صدا و سیما را 99% تحریم کردم آن یک درصد هم جومونگ است که خودش به نوعی داستان عالیجنابان سرخ است و کاوه اهنگر… آه اگر بدانبد که وقتی تمام روز دروغ و مهمل نمیشنوم چقدر سبک شده ام … یکسری کالا هم که میشنوم در صدا و سیما تبلیغ میشود دیگر نمی خرم … این چند روز که با نخریدن اتک و نخوردن چی توز نمرده ام …
5- هر روز به جای کبودی باتوم هموطن گرامی ام نگاه میکنم … و بیشتر باور میکنم که ایرانم و مردمانش آزادترین و غرور افرین ترین ملت ها هستند (تلقین میکنم) بعد (باور میکنم) سپس (اتفاق می افتد) — قانون خذب هم عجب راز سر به مهری بود …
6 – شبها در پشت بام خانه فریاد میزنم … زنده باد آزادی … زنده باد آزادی … این یک کار را به همراه خانواده انجام میدهم … راستش اول خجالت میکشیدیم ..حالا افتخار هم میکنیم …
حالا انگار از نان شب هم واجب تر شده .. ساعت را هم که نگاه نکند کسی خود به خود همه راس ساعت ده بی اراده میگویند زنده باد آزادی . عجب ساعت دقیقی دارد این بدن ما و خودمان خبر نداشتیم .
خیلی کارهای دیگر هم میخواهم انجام دهم .. اما همین کارها هم فعلا تاریکی را از قلبم زدوده و امید و روشنائی را جایگزینش کرده ….
آه راستش درفش برافراشته شد ، کاوه زنده است .
«
گناه آنان که در پستوهای امن خود خزیده اند و چون کبک سرشان را زیر برف کرده اند کمتر از چماغ به دستان اربده کش خیابانها نیست !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر