۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

اسناد تخریب اموال مردم توسط لباس شخصی ها و نیروی انتظامی؛ فشار به لاریجانی در انکار آن

دهها عکس و ویدئوی مستند (که نمونه ای از آنها دیده میشود) نشاندهنده تخریب اموال مردم توسط افراد مسلح با لباس شخصی یا نیروی انتظامی میباشد و هدف کمیته حقیقت یاب مجلس هم علیرغم فشار زیاد حامیان احمدی نژاد و حتی درگیری فیزیکی در صحن مجلس پرده برداشتن از این امر میباشد. حملات به منازل و مجتمعهای مسکونی اکثراً در پی تظاهرات یا در شبها و در پی آوای اعتراضی الله اکبر مردم میباشد. در این حملات وحشیانه و بی قانون حتی مجتمع مسکونی نمایندگان مجلس و فرزندان آنها هم در امان نبوده اند.
جناح افراطی حامی احمدی نژاد هم علیرغم کنترل قوه مجریه، شورای نگهبان و بسیاری از قوه قضائیه، به شدت حملات فشاری به لاریجانی را ادامه میدهد تا از پیگیری اغتشاشگران حامی دولت از مجرای قوه مقننه خودداری کند. فاطمه رجبی، همسر آقای الهام (سخنگوی دولت، عضو شوراي نگهبان، وزير دادگستري و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا) در
انصار نیوز نوشت: ..موسوي خون ريخت، چرا كه خونخوار شده است، .. كروبي و خاتمي به همراه او كاسه‌هاي خون مردم را سر مي‌كشيدند، .. لاريجاني و باهنر، فتنه‌گرانه به مصاف عدالت و پاكي آمدند تا دَينشان به هاشمي ادا كنند .. .. احمدي‌نژاد در تكرار تاريخ صدر اسلام، مي‌شود نماد پاك‌ترين‌ها، مقتدر‌ترين‌ها، اما مظلوم‌ترين‌ها.
مردمک هم
گزارش میدهد که ‌شماری از نمایندگان مجلس از فراكسیون انقلاب در نظر دارند روز سه شنبه در یک دیدار خصوصی به لاریجانی اخطار نهایی (اولتیماتوم) دهند که در صورتی كه با پایان دادن به فعالیت كمیته ویژه‌اش برای پیگیری حوادث اخیر نحوه موضعگیری‌هایش را به‌طور رسمی تغییر ندهد طرح استیضاح هیات‌رییسه را برای بركناری وی به جریان خواهند انداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر