۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

احمدی نژاد: درگیری های اخیر در سطوح مختلف نظام به من ارتباطی ندارد

پس به مادرت ربط داره

سایت خبری رخداد:
محمود احمدی نژاد گفت: درگیری های اخیر در سطوح مختلف نظام به من ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب EntekhabNews.Org، احمدی نژاد که هفته ی گذشته در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود سخن می گفت، با اشاره به به وجود آمدن درگیری های مختلف در سطوح مختلف نظام گفت: این درگیری ها به من ربطی ندارد، درگیری بین افراد دیگر است!

احمدی نژاد همچنین با اشاره به عزل و نصب های عجیب چند روز مانده به پایان دولت نهم گفت: در مورد انتخاب وزرا و معاونینم، فقط من تصمیم می گیرم.

او در واکنش به اظهار نظر یکی از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی او که "رای بالای احمدی نژاد را به دلیل ویژگی برجسته ولایت پذیری او دانست"، گفت: در این انتخابات شکوهمند، همه ی 24میلیون به من رای دادند
گفتنی است، اظهارات احمدی نژاد در این جلسه با بهت و حیرت برخی اعضای ستاد انتخاباتی او مواجه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر