۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

تا روز قدس - مصادیق اشغالگری و رفتار صهیونیستی در ایران

حسن خیری

روز قدس امسال ابعاد تازه‌ای یافته است. نه تنها از اسرائیل اشغالگر، بلکه باید از تفکر اشغالگری تبری جست. باید آنان را که به زور مردمی را از سرزمینشان اخراج کرده‌اند تا خود به جای آنها بنشینند، به باد ملامت گرفت. خون فلسطینی‌ها هم از ایرانی‌ها رنگین‌تر نیست.


نمایش محاکمه کالبدهای اصلاح طلب که به اتفاق همگی با ادبیاتی مشابه از گذشته سیاسی و ایدئولوژیک خود ابراز ندامت کرده و اتفاقا به مکتب بازجویانشان درآمده‌اند، نشان می‌دهدچه رفتار ناجوانمردانه‌ای با کشور وجودشان شده است. این رفتار صهیونیستی نیست؟

اعتقاداتشان را که بعضا عمری با آن زندگی کرده‌اند، از سرزمین ذهنشان کوچانده و ساکنین نامانوسی را در آن سکنی داده‌اند که هیچ سنخیتی با سوابق و دنیای قبل از اسارتشان ندارد. این اشغالگری نیست؟

و اما روز قدس امسال کابوس چه کسانی است؟

ای کاش بنیان‌گذار روز قدس(امام خمینی) امروز در بین ما می‌بود تا تعیین کند فریادمان را بر سر کدامین جور و استبداد بزنیم.

ای کاش واژه‌ی "جائر" را بازتعریف می‌کردند تا از این تناقض به درآییم. به چه انگیزه‌ای «مرگ برآمریکا» بگوییم؟ به خاطر زندان ابوغریب یا گوانتانامو؟ مگر در آنجاها چه گذشته؟ نکند زندانیان آنجا هم مثل اوین خودمان با بازجویانشان زیادی دوست بوده‌اند؟! راستی در سرزمین کفار هم باتوم و شیشه نوشابه در زندان‌ها کارکرد دارد؟اسرائیل چرا باید ملامت شود؟ چون نظامیانش با فلسطینیان خشونت می‌کنند؟

شعارهای امسال روز قدس باید به‌روز شوند: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تفکری که بدون اینکه جوابگو باشد، می‌کشد و معترضین را در بند اسارت شکنجه می‌کند. مرگ براسرائیل یعنی ننگ بر تفکر اشغالگری و توحش و سرکوب؛ هرجای جهان که باشد و به هر نامی.

امسال احمدی‌نژاد و حامیانش باید در چشم خس و خاشاک بنگرند و به اسرائیل به خاطرسرکوب فلسطینیان بتازند! ما هم با حضور سبزمان پاسخ دو ماه توهین و دروغ را، نه به روش آنها بلکه با منش سبز آزادی‌خواهان، به او و حامیانش خواهیم داد و بر دولت کودتا به خاطر سرکوب مردم معترض به‌سان اسرائیل، خواهیم تاخت.

جا دارد که در آخرین جمعه این رمضان بی‌ربنا که امام‌جمعه‌اش آقای هاشمی یار دیرین امام خواهد بود به یاد آنان که در دوشنبه‌ی میلیونی بودند و امروز یا اسیرند و یا شهید - و نه به دعوت فلان سازمان و بهمان ارگان - در یک تجمع قانونی به کودتاچیان و صهیونیست‌صفت‌ها بفهمانیم که زنده‌ایم و سبز و بالنده.

وعده دیدار: جمعه 27 شهریور سال هزار و سیصد و کودتا!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر