۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

هدف جنبش سبز رسیدن به پرچم شیر خورشید نیست!

ما هم زیر پرچم شیر خورشید استبداد کشیدیم و هم زیر پرچم جمهموری اسلامی ! هدف جنبش سبز انقلاب نیست اصلاح و اصلاح طلبیست حداقل تا بحال اینطور بوده نه اقای موسوی و نه اقای کروبی هیچ کدوم قصد انقلاب ندارند همین طور هم که بارها گفتند ارمانشون و تعهد شون به ارمانهای انقلابه پدران و مادران ما یه بار انقلاب کردنند برای هفت پشت مابسه ما تجربه انقلاب رو داریم و این حال و روزمونه ! اصلاح بهترین گزینه ست که در پیش گرفتیم هدف این جنبش رسیدن به پرچم شیر خورشید نیست ما حقمون رو میخواهیم که رایمونه ! کتک خوردنمون و کشته شدن هموطنانمون و در کل حرکت این جنبش رو مصادره بمطلوب نکنید .قلمه پای سلطنت طلب و مجاهدرو هم میشکونیم که بخواد خیال برش داره که فردا روزی که جنبش پیروز شد با بدست گرفتن پرچم شیر خورشید و استفاده از باورها ی میهنی و ملی مردم بخواد هلهله کنان بیاد ایران که قدرت بدست بگیره ! شتر در خواب بیند پنبه دانه!

۱ نظر:

  1. بهترین جمله ای که در رابطه با سلطنت طلب ومثلا مجاهد و حزب کمله ودمکرات به ذهنم خطور میکنه اینه که اونا لاشخور بودن و لاشخور باقی خواهند ماند.ما عملکرد اونارو در جنگ وقبل از جنگ در کشتار مردم بی دفاع شهرستان نقده و بسیاری از روستاهای مرزی که به دستور قاسملوی قاتل انجام میشد را دیدیم. البته حالا از او در رسانه های خارجی مخصوصا کانال TISHK به عنوان آزادی خواه ترور شده یاد میشود تا از این طریق مردم عزیز کردستان را فریب دهند.

    پاسخ دادنحذف