اين که رژيم ادعا ميکند زندان کهريزک تعطيل شده فقط يک مانور تبليغاتي بوده وموضوع کذب محض است.اکنون زندانهاي ديگر مملو از بازداشت شدگان است، وبا اين استدلال ساده که رژيم هزاران زنداني کهريزک را کجا منتقل کرده ؟به ادعاي کذب رژيم پي ميبريم.اخبار خبرگزاريها در هنگامه دستگيريها حاکي از آن بود بدليل پر بودن ظرفيت ساير زندانها بازداشتيها را به زندان کهريزک منتقل ميکنند واينک که رژيم نياز به زندانهاي بيشتر دارد ومرتضوي هم بر عدم آزادي زندانيان تاکيد کرده وبا توجه به سابقه طولاني رژيم در دروغگويي و عوامفريبي، ونبود هيچ ناظر بين المللي ادعاي رژيم داير بر تعطيلي زندان مخوف کهريزک باطل بوده و کذب محض است
http://aminmovahedipress.blogspot.com/2009/07/blog-post_2253.html
http://aminmovahedipress.blogspot.com/2009/07/blog-post_2253.html

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر