شاید احساس خشم و اعتراض یا تنفر و انزجار یا عشق و دل تنگی را در چهرهٔ این بانو ایرانی بتوان احساس کرد. شاید بقول سهراب؛ عشق صدای فاصله هاست صدای فاصلههای که غرق ابهامند. شاید از این همه بیداد به تنگ آماده دل...!
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر