فردا ۹ صبح خانه سينما در خيابان وصال، پيكر رنجور او تشييع مي شود. اگر مروتي در يزيديان ديدم، بي خبر خانواده و مانند ساير مردم، من نيز براي وداع با پيكر برادرم مي آيم. و اگر نيامدم، هر كدام از شما كه رفتيد، اگر توانستيد پيغام تسليت اين برادر را به خانواده محترمش برسانيد و بگوييد براي تداوم هدف مقدسي كه برگزيده ام، اين درد را بر قلب بيمارم تحمل ميكنم تا همچنان «سند ناتواني و انكار قدرت» مأموران علي زمانه باشم.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر