۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

پلیس با ادب تهران

هر کی بیاد بیرون خشتکشو پاره میکنما. فهمیدین؟

http://www.youtube.com/watch?v=Wi04ACxJuAQ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر