مدتها بود كه استاد شجريان به صداوسيما تذكر ميدادند كه آثار ايشان را بدون اجازه از شبكههاي مختلف پخش نكنند، كتبا هم نامه نوشتند اما صداوسيما به اين خواهش ايشان ترتيب اثر نداد. در نتيجه استاد شجريان در گفتوگو با يكي از شبكههاي بينالمللي، در اينباره دوباره صحبت كردند كه اين صحبتها منجر به انتشار مقالهاي عليه ايشان در شماره روز 14 تيرماه سال جاري در بخش خبرهاي ويژه روزنامه كيهان شد... منبع : اعتماد ملي
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر