بر اساس گزارش رسيده به «موج سبز آزادی» سعيد عباسی، ۲۷ ساله و مجرد، مغازهدار در محلهی سلسبيل (خيابان رودکی) تهران و خود ساکن محلهی پونک بوده که در روز ۳۰ خرداد با اصابت گلوله از ناحيهی سر، در مقابل ديدهی پدرش و ساير مغازهداران به شهادت رسيده است.اين گزارش حاکی است پيکر او را تنها در ازای دريافت پول و تعهد مبنی بر اينکه هيچ شکايتی از کسی ندارند، تحويل دادهاند.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر