۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

یعنی یک مرد تو این مجلس پیدا نمی شه؟

بابا یعنی یک مرد تو مجلس پیدا نمی شه که طرح عدم صلاحیت رییس جمهور را ارایه کنه. یعنی انقدر مجلس نشینان ما بی غیرتن؟ حالا من کاری به کودتایی و غیر قانونی بودن دولت ندارم. کاری هم ندارم که شما نماینده های مجلس تنها چیزی که براتون مهم نیست منافع کشور و مردمه. هیچی هم از اینکه تیکه پاره شدن جوونهای این مملکت پیش چشم شما از کشتن یک پشه هم کمتره نمی گم. ولی آخه خوش غیرتا اگه منافع نظام رو هم بخواین در نظر بگیرید که این کوتوله دروغگو آبروی نظامتون رو بباد داد و الان تو هیچ خراب شده ایی راش نمی دن. اگرم طرفدار اون رهبر شیره ایتون هستید که این بوزینه اونم سکه یک یک پول کرد. من نمی دونم بین شماها یک مرد پیدا نمی شه که طرح عدم صلاحیت این مردک را روی میز بذاره؟ آخه باباجون گیرم شما وکیل دولتید وکیل ملت، باید چیزی از دولت بمونه که شماها بتونید وکالتشو بکنید. به جای این که تو این شرایط پاشین برین تعطیلات اروپا و لباسهای قرمز و جگری بخرید، یک بخودتون زحمت بدین و فکر کنید که این ابله همه چیو داره به باد میده. یک کم واقع بین باشید و حالا به ما ملت اهمیت نمیدید که هیچ، حداقل به فکر خودتون باشید که از صدقه سر این رژیمه شماها از ویکتوریا سیکرت لباس زیر صیغه ای هاتونو می خرید و این بوزینه دیوانه با این کاراش داره نون دونی شما رو هم تخته می کنه. د آخه بجنبید دیگه نامردا.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر