این در حالی است که بسیاری از کارشناسان و مدیران ارشد وقت وزارت آموزش و پرورش معتقدند که نصب دوربینهای مداربسته موجب بروز رفتارهای غیرعادی از سوی دانش آموزان میشود و تحرک و نشاط را از آنان میگیرد. رئیس آموزش و پرورش شهر تهران: محدودیت ما در نصب دوربین فقط در درون کلاسهای درس است زکریا یازرلو در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به رویکرد آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به نصب دوربین در مدارس پایتخت، گفت: ما با استفاده از هر وسیلهای از جمله دوربین، بلوتوث و تلفنهمراه و یا هر رسانهای که آموزش و پرورش را در دستیابی به تعلیم و تربیت اسلامی جلو ببرد، موافقیم. وی ادامه داد: البته بحث نصب دوربین در مدارس، حال و هوای دیگری دارد و این پرسش مطرح است که آیا در مدارس دخترانه، دوربین مداربسته نصب شود یا خیر. رئیس آموزش و پرورش شهر تهران افزود: همزمان با طرح چنین بحثهایی، هم اکنون برخی مدارس دخترانه هستند که خوشبختانه تحت پوشش طرح شادابسازی قرار دارند، بدینگونه که با همت انجمنهای اولیا و مربیان، هیأت امنای مدارس و مؤسسان مدارس غیردولتی، حریم این مدارس از نگاههای دیگران مصون نگه داشته شده و دانشآموزان دختر در آن مدارس آزادانه فعالیت میکنند، لذا در این مورد ما برای نصب دوربین تنها در درون کلاس محدودیت داریم. وی در پایان تصریح کرد: به لحاظ قوانین نیز مشکلی در این زمینه نداریم. البته تنها یک خلأ قانونی وجود دارد که رفع آن را نیز از طریق شورای عالی آموزش و پرورش پیگیری میکنیم.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر