۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

گزارش‌های مردمی: صداوسیما سوء استفاده از ماه رمضان را آغاز کرده است

هشدار به رؤسای رسانه غیر ملی

گزارش‌های رسیده به «موج سبز آزادی» نشان می‌دهد که کودتاچیان با سوء استفاده از افزایش نسبی مخاطبان صدا و سیما در ماه رمضان، از این موقعیت به نفع اهداف خود بهره‌گیری می‌کنند. با اشاره به دو مورد رخ داده در دو روز اخیر، به مسئولان این سازمان هشدار می‌دهیم که دست از این رویه ضد ملی بردارند و در غیر این صورت تاوان سنگین اقتصادی ناشی از تحریم آگهی‌ها در انتظار آنها خواهد بود.


«موج سبز آزادی» مطلع شده که شب گذشته بعد از سریال شبکه سوم سیما، برنامه‌ای پخش شده که در آن اعترافات دروغین زندانیان سیاسی به نمایش درآمده است.

همچنین خبردار شده‌ایم که روز قبل از آن (اول شهریور ماه) نیز رادیو سراسری ایران در برنامه‌ای به تکرار ادعای دروغین کشته شدن تنها سی نفر در جریان اعتراضات اخیر پرداخته و همان‌ها را هم از نیروهای نظامی و انتظامی دانسته است! حال آنکه دست‌کم 69 اسم و رسم متعلق به شهدای جنبش سبز در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد.

پیش از این در سیزدهمین موج آفرینی سبز از همه مخالفان کودتا خواسته بودیم یک نهضت نظارت مردمی بر صداوسیما را شکل دهند. اکنون ضمن تشکر از این گزارش‌ها، بار دیگر از همگان می‌خواهیم که هرگونه تخلف صداوسیما از معیارهای یک رسانه واقعا ملی در ایام ماه رمضان را گزارش دهند.

به صداوسیما نیز اخطار می‌کنیم که در صورت تداوم این رویه‌ی ضد ملی و تبدیل شدن بیش از این به آلت دست کودتاچیان، به هر شکل ممکن بازار آگهی‌های این سازمان را برهم خواهیم زد و همان‌طور که قبلا هم گفته بودیم، ما مطلعیم و معاونت اداری و مالی صداوسیما نیز به خوبی آگاه است که تحریم غیر رسمی سبزها تا همین الان چقدر در کاهش درآمد این سازمان مؤثر بوده است و اگر این تحریم رسمیت یابد و فراگیر شود، چند میلیارد تومان درآمد از کف رؤسای این رسانه غیرملی می‌رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر